„Szkoda że już mineło te 30 dni”

Do naszej akcji „Zostań wege na 30 dni!” przystąpiło już ponad 7 tys. użytkowników! Dołącz do nich! Wejdź tutaj i zapisz się do kampanii dzięki czemu przez kolejne 30 dni na Twoją pocztę będą przychodziły maile z przepisami, poradami praktycznymi, jadłospisami i ciekawostkami dotyczącymi wegetarianizmu.

Łącznie wysłaliśmy już ponad 16 tysięcy wege maili!

W tym miesiącu nagroda powędrowała do Dominiki Kołodziejczyk. Gratulujemy!

Tradycyjnie zapraszamy też do przeczytania nowych komentarzy!

jesteście super cieszę się że są takie akcje jestem z wami!!!

bede Was polecac znajomym bardzo wielkie dzieki ze jestescie pozdrawiam i tak trzymac

Bardzo podobała mi się forma akcji. Dzienna dawka informacji prosto na maila. Różnorodność inforamcji oraz polecane dodatkowe materiały. Najbardziej przydatne były informacje porównujące dietę tradycyjną i wege, obalanie mitów i sterotypów.

Dziękuje wam bardzo! Szkoda tylko że już mineło te 30 dni, chciała bym więcej takich listów. Codziennie rano sprawdzałam pocztę (jak nigdy). Kiedyś próbowałam wegetarianizmu, ale nie udało się, dzięki wam to sie zmieniło, jeszcze raz bardzo dziękuje!

Jedyne co mogę więcej dodać to podziękować za możliwość wzięcia udziału w takiej akcji. Wegetarianką jestem od niedawna i dzięki tym mailom które otrzymywałam przez 30 dni, moja wiedza na ten temat się zwiększyła.

Ale szkoda, że już koniec… Uważam, że to świetna akcja. Chciałam, żeby mnie zainspirowała o pomyśleniu o tym co jem, podrzuciła ciekawe przepisy i info praktyczne. I tak sie stało. Przy okazji chętnie poczytałam też o innych ciekawostkach :-) Dzieki

Ogólnie akcja bardzo mi się podobała, wcześniej kjuż chciałam zostać wege, a akcja mnie ugruntowała w tym przekonaniu. Bardzo fajnie, że pokazaliście, że wegetarianizm to nie tylko rezygnacja z mięsa, ale ogromne pole do popsiu w kuchni, jednak przydałoby się więcej bardzo prostych przepisów, takich na początek, dań obiadowych zwłaszcza, ale też jakiś słodyczy/wypieków.

Świetna akcja, zwłaszcza dla ludzi którzy nie byli wcześniej na diecie Wegetariańskiej/Wegańskiej. Początkowe wiadomości to idealny zestaw podstawowych (i najważniejszych !) informacji dla początkującego Wegetarianina.

Chciałam również bardzo podziękować za tą wspaniałą akcję – dieta skończyć się miała 9 kwietnia (zaczęłam kilka dni później od dostania pierwszego maila) ale ani mi w głowie ją przerywać. Wcześniej od 4,5 roku nie jadłam większości mięs (jedynie ryby od czasu do czasu) więc nie była to dla mnie aż tak rewolucyjna zmiana, jednak uważam ją za najważniejszy punkt zwrotny w moim odżywianiu. Wyeliminowanie nabiału (w szczególności sera) sprawiło, że czuję się o niebo lepiej i tak mi jakoś lżej i radośniej :) Pozbyłam się również mojego uzależnienia od coca-coli!!! Na szczęście odezwał się zdrowy rozsądek, który nie pozwolił na wypłukiwanie wraz z nią tych wszystkich skrzętnie wprowadzonych do organizmu składników. Tak więc w ciągu tego miesiąca, zamiast tradycyjnych 30+ litrów coli wypiłam niecały litr! Bardzo Wam za to dziękuję!!! Żółwik

Jest super!

Myślę, że takie akcje bardzo pomagają w poszerzaniu świadomości o tym, co jemy. Moi znajomi ‚mięsożercy’nadal uważają, że wegetarianizm jest niezdrowy i nie potrafia zrozumieć mojego wyboru. Myślę, że maile od Państwa bardzo mi pomogły.

Dzięki uczestnictwu w tej akcji umocniłam się w przekonaniu, że chce być weganką do końca moich dni. Szczególnie miło zdziwiły mnie artykuły WEGE SPORT, nie wiedziałam, że tylko wspaniale wyglądających i osiągających wspaniałe wyniki osób są weganami.

Świetna akcja popieram !

Dziękuję serdecznie za przysłane maile. Dzięki nim dowiedziałam się więcej na temat diety wege i sposobu życia jaki się z tym wiąże. Jeszcze nie próbowałam całkowicie przejść na dietę wege ponieważ czekałam na wszystkie maile. Wielkie dzięki!

Te 30 dni minęło bardzo szybko (zbyt szybko!). Dziękuję za przepisy, najbardziej spodobał mi się przepis na paprykarz ryżowy z warzywami. Zainspirowaliście mnie do urozmaicania mojej diety i do porzucenia nabiału i ryb. Bardzo podoba mi się animacja na stronie internetowej akcji!

Jestem wegetarianka od 4 lat, planowalam zostac weganka, dzieki waszemu programowi wcielilam nowa diete w zycie.

Pojawili się Państwo w dobrym momencie mojego życia, ponieważ już od dawna walczyłam ze sobą i innymi w okół otaczającymi mnie ludźmi o powrót do wegetarianizmu. Wegetarianką byłam już wcześniej przez jakieś 1,5 roku ale gdy zaszłam w ciąże, w ostatnim trymestrze, że tak powiem za namową rodziny powróciłam do jedzenia mięsa. Rodzina była i jest bardzo przeciwna mojemu wegetarianizmowi bo o tym, że jestem weganką, a jestem nią od jakiegoś miesiąca, nie wiedzą! A ja czuję się wspaniale będąc weganką, z początku zostałam wegetarianką ze względów zdrowotnych, ale czytając różne publikacje u Państwa i bogatej mojej bibliotece na temat WEGETARIANIZMU I WEGANIZMU, mam ogromną satysfakcję z tego, że nie uczestniczę w cierpieniach zwierząt, które też czują i też chcą żyć.  Mogłabym tutaj sporo pisać na ten temat, gdyż obecnie temat weganizmu bardzo mnie absorbuje i wiem, że zachodząc w kolejną ciążę nikt już nie zmusi mnie do jedzenia mięsa niby dla zdrowia dziecka. Dlatego też wiem, że chciałabym się dowiedzieć więcej na temat bycia weganką w ciąży i podczas karmienia, jak i również jak przekonać, że wegańskie dziecko to nie żadna straszna rzecz i robienie krzywdy dziecku, tylko wprowadzanie go na zdrową ścieżkę życia.

Już 28 list od was, jeszcze ani jednego przepisu nie wykorzystałam, wege jestem dopiero od 11 dni. Na razie zbieram informacje, co i jak, wasze listy pomagają. Szkoda że tylko 30 dni, bo będzie mi brakować porannego sprawdzania poczty, czy już dostałam coś ciekawego.
Dziękuje :)

Facebook Comments

Może Ci się również spodoba

Shares