Weganizm w 4 krokach

Jak skutecznie, a przede wszystkim bezpiecznie przejść na dietę roślinną? Czy można z dnia na dzień wykluczyć ze swojego menu mięso i/lub pozostałe produkty odzwierzęce? Czy to rzeczywiście wymaga wielkiej wiedzy?

shutterstock_270584885

Poniżej postaramy się, w kilku prostych krokach, nakreślić pierwsze kroki, które powinna podjąć każda osoba zainteresowana zmianą diety. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej weź udział w naszej kampanii Zostań Wege na 30 dni i przez kolejny miesiąc otrzymuj bezpłatny newsletter pełen przepisów, porad i ciekawostek na temat wegetarianizmu.

  1. Kup książkę – jeżeli szukasz informacji na temat diety roślinnej powinieneś zaopatrzyć się w odpowiednią książkę, która będzie jednocześnie twoim przewodnikiem po roślinnym stylu życia, a z drugiej strony pokaże ci weganizm od strony kulinarnej oferując garść przydatnych przepisów. Świetnym wyborem będzie „Dieta roślinna na co dzień” – prawdziwe, rzetelne kompendium wiedzy na temat diety wegańskiej. Po jej przeczytaniu możesz śmiało rezygnować z mięsa bez szkody na swoim zdrowiu!
  2. Zjedz na mieście – coraz więcej lokali oferuje wegańskie dania w swoim menu. Co więcej – powstają lokale stricte wegańskie, w których zjesz pyszne posiłki roślinne w najróżniejszych wersjach. Jeżeli uważasz, że dieta roślinna jest nudna popróbuj kuchni przygotowanej przez profesjonalistów!
  3. Idź na zakupy – specjalnie dla ciebie przygotowaliśmy broszurę, która z jednej strony ułatwi ci pierwsze wege zakupy, a z drugiej pokaże jak różnorodny jest świat produktów roślinnych.
  4. Nie stawiaj sobie nierealnych celów – bądź pragmatyczny. Potraktuj kuchnie roślinną jako eksperyment. Nie zakładaj, że cokolwiek musisz lub czegoś ci nie wolno. W każdej chwili możesz wrócić do starych nawyków żywieniowych. Póki co baw się nowymi smakami, ciesz się z podjęcia wyzwania i obserwuj jak twój organizm reaguje na dietę roślinną. Spróbuj zostać wege na 30 dni i sam zobacz jak to jest!
Facebook Comments

Może Ci się również spodoba

Shares