Noworoczna kampania Vivy i kina Helios

W Łodzi ruszyła noworoczna kampania społeczna Fundacji Viva! i sieci kin Helios. Spoty  w kinie i citylighty zachęcają do spróbowania diety roślinnej przez 30 dni.

1

Nowy Rok to świetny czas na zmianę nawyków żywieniowych dla swojego zdrowia, a także dla zwierząt i środowiska. Po zapisaniu się do naszego programu Zostań Wege na 30 dni codziennie otrzymuje się przykładowy jadłospis, porady żywieniowe i garść ciekawostek.

Do akcji zapisało się już ponad 130 tysięcy osób, a ponad 75% z nich deklaruje pozostanie na diecie roślinnej po zakończeniu próbnego miesiąca. Program jest darmowy, dostępny mailowo lub w formie aplikacji na telefon. Jego ambasadorzy to m.in. Maja Ostaszewska i Agata Buzek.

Eksperci przypominają, że produkcja mięsa to jeden z czynników odpowiadających za zmiany klimatu. Dlatego dania roślinne stają się coraz popularniejsze i  więcej osób widzi potrzebę zmiany swoich przyzwyczajeń żywieniowych.

2

Citylighty kampanii pojawiły się m.in. w okolicy studenckich kampusów: Politechniki Łódzkiej i Lumumbowa. Spot w kinie Helios w Sukcesji emitowany jest w styczniu przed każdym filmem. Pomysłodawcy kampanii szacują, że dotrze ona do około 40 tysięcy mieszkańców Łodzi.

3

Facebook Comments

Może Ci się również spodoba

Shares